Best Blogger Tips ~~විමානය ~~

Saturday, May 26, 2012

කොමෙන්ට් නොකරන්නාගේ පාපොච්චාරණය

දලඹුවාගේ විමානයට පැමිනි හැමෝටම ආයු බොහෝ වේවා!

 



 
       දැන් අවුරුදු තුනක් හතරක් තිස්සෙම සිංහල බ්ලොග් කරුවන්ගේ සංගමයෙ බ්ලොග්ස් කියවන, ඒත් කවදාවත් කොමෙන්ටුවක් දාපු නැති එකෙක් ඉන්නව කිව්වොත් පුදුමයි නේද? ඒත් ඉතින් එහෙම බුවාලත් ඉන්නව තමයි. මං බුවත් අයිති වෙන්නෙ එහෙම බුවාල ගනයට. 
 
    මං බුවා බ්ලොග් කියවීමට එන්ටර් වුනේ ඉස්කෝලෙ යන සන්දියේමයි. ඒ ලෙවල් ක්ලාස් යන කාලෙ වල බැහැල, ඉන්ටනෙට් කැෆේ අස්සෙ රිංගගෙන බ්ලොග් කියවන්ඩ සිද්ද වුනේ ගෙදරට ඉන්ටනෙට් තිබුනෙ නැති නිසා. හිස් අහස,කතන්දර, සොඳුරු සිත වගේ දාහකුත් එකක් බ්ලොග් අඩවි කියෙව්වත්, කිසිම බ්ලොග් පොස්ට් එකකට කොමෙන්ට් නොකරෙ තියන කම්මැලි කම නිසා මිස කියන්ඩ දේවල් නැති කමට නෙවෙයි. 
 
    ඔහොම ඉන්න අතරේ පහුගිය දවසක කතන්දර අයියගෙ බ්ලොග් එකේ කොමෙන්ටුවක් දාන්ඩ සිද්ද වුනා. කවුදෝ සහෝදර බුවෙක් ඇනොනිමස් ලෙස කමෙන්ට් කරමින් අපේ විශ්ව විද්යාල වලට මඩ ගැහීමක් කරපු නිසා තමයි ඒ කොමෙන්ටුව දැම්මෙත්. කොහොමින් කොහොමින් හරි තමන්ගෙම බ්ලොග් එකක් පටන් අරන් මේලෝ රහක් නැති කතා ටිකක් සිංහල බ්ලොග් අවකාශෙට එකතු කිරීමේ අදහසක් බුවාගේ කුඩා මොලේට හදිස්සියෙම කඩන් වැටුන නිසා තමයි මේ බ්ලොග් අඩවිය ආරම්භ කරේ. ඒකත් කරගන්ඩ පුලුවන් වුනේ එක එක ජාතියෙ විභාග සෑහෙන ප්‍රමානයක් ඉවර වෙනකන් පෙරුම් පුර පුර ඉඳලයි.

       බුවා කියන අන්වර්ථ නාමයෙන් බොහෝ දෙනා මාව අමතන නිසාම මම මෙතනදිත් ඒ නමම පාවිච්චි කරන්ඩ හිතුව. බ්ලොග් අවකාශයේ කවුරුහරි මේ නම භාවිතා කරනවනම් මට සමාවෙලා ඒ ගැන පොඩ්ඩක් දන්වන්න. ඉතිං සිංහල බ්ලොග් කරණයට නවකයෙක් වෙන මට අවුරුදු ගානක් බ්ලොග් ලියල පලපුරුදු ඔබ සියලුමදෙනාගෙන් උදවු උපදෙස් සහ අවවාද ලැබෙයි කියල මම හිතනව.
        මේකේ ලියන්ඩ කියල එක එක ජාති ගොඩක් මතක් වුනත් දැන්නම් මොකුත් ලියන්ඩ වෙන්නෙ නැති පාටයි. ඊලඟ පෝස්ට් එකෙන් අපි ආපහු හමුවෙමු. එහෙනම් හැමෝටම සියලු දෙවි දේවතාවුන්ගේ පිහිටයි, ආරක්ශාවයි!

8 comments:

  1. ආ....බුවා මල්ලී...අපිත් ඉන්නවා හොඳේ....:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒක හින්දම තමා බය.....:පී

      Delete
  2. අළුත් බ්ලොග් එකට සුබපැතුම් සහෝදරයා. දිගටම ලියන්න. ඔබට ජය... වර්ඩ් වෙරිෆිකේෂන් අයින් කලොත් හොදයි.

    ReplyDelete
    Replies
    1. මට බ්ලොග් අවකාශයෙදි ලැබුනු පලවෙනි උපදෙස.... :) ගොඩක් ස්තූතියි සහොදරය. ඔන්න වර්ඩ් වෙරිෆිකේ අයින් කලා. ඒක සෑහෙන කරදරයක් වෙන දෙයක් තමා.

      Delete
  3. all the best වේවා...ආසාවෙන් කියවන්න පුලුවන් ඒවා ලියන්නකො,බුවා..(නපුරා)

    ReplyDelete
    Replies
    1. තැන්කුයි වෙන්ට ඕන...:)

      Delete
  4. ජයවේවා. සාදරයෙන් පිළිගන්නවා. ඉතිං ඔහොම යං!!
    බුවා කියලා බ්ලොගර් කෙනෙක් ඉන්නවා. දලඹුවා කියලා නම් මම අහලා නෑ.
    henryblogwalker (මට හිතෙන හැටි) the Dude (HeyDude)

    ReplyDelete
  5. ගොඩක් ස්තූතියි බ්ලොග් වෝකර් මහත්තයෝ. මේ කොමෙන්ටුව මට සෑහෙන්ඩ වටිනව.

    ReplyDelete